کانال یوتیوب پرشیالرن کانال یوتیوب پرشیالرن

گل لیلیوم سفید و واریته های مهم لیلیوم سفید

0

گل لیلیوم سفید NOVA ZEMBLA

محبوب ترین رنگ گل لیلیوم سفید در ایران واریته NOVA ZEMBLA است. این واریته لیلیوم سفید در انتهای دوره ی رشد 100 سانتی متر ارتفاع خواهد داشت و دوره رشد این گل 95 روز است.

گل لیلیوم سفید RIALTO

دیگر واریته سفید رنگ محبوب در بازار ایران RIALTO می باشد. این گل لیلیوم سفید در انتهای دوره ی رشدخود به ارتفاع 120 سانتی متر می رسد و دوره رشد این لیلیوم سفید 95 روز است، سفیدی این واریته همانند برف می باشد و زیبایی منحصر به فردی را دارد.

گل لیلیوم سفید SANTANDER

از لحاظ ظاهر این گل لیلیوم سفید بسیار شبیه واریته NOVA ZEMBLA می باشد. در انتهای دوره رشد 110 تا 120 سانتی متر ارتفاع خواهد داشت و مدت زمان رشد این واریته زیبای لیلیوم سفید 110 روز است.

گل لیلیوم سفید COCOSSA

گل لیلیوم سفید COCOSSA از نوع OT ( یا Orienpet Lilies ) است و همواره این لیلیوم سفید زیبا در کنار دیگر واریته های سفید رنگ لیلیوم اورینتال کاشت می شود. دوره کشت آن 95 روز می باشد و ارتفاع آن در انتهای دوره رشد 125 سانتی متر خواهد بود.

گل لیلیوم سفید HELVETIA

دیگر واریته لیلیوم سفید رنگ محبوب در بازار ایران HELVETIA می باشد. ارتفاع این گل لیلیوم سفید 120 سانتی متر و دوره رشد آن 100 روز می باشد. لازم به ذکر است این واریته در کشور شیلی به سفارش شرکت های هلندی پرورش داده می شود.

گل لیلیوم سفید ZAMBESI

دیگر واریته لیلیوم سفید OT که بسیار زیبا بوده و در کنار واریته های سفید رنگ اورینتال کاشت می شود ZAMBESI می باشد. دوره رشد این گل لیلیوم سفید 95 تا 100 روز است و ارتفاع آن در انتهای دوره رشد 120 سانتی متر خواهد بود.

گل لیلیوم سفید GENZANO

GENZANO یک لیلیوم سفید از واریته های OT است که به تازگی به بازار ایران راه پیدا کرده است. علت اینکه ذکر شد به تازگی به خاطر آن است که خود این واریته تازه در کمپانی های پیاز لیلیوم در هلند تولید شده است و بازار ایران نسبت به این واریته واکنش مثبت داشته است. ارتفاع این گیاه 130 سانتی متر بوده و دور رشد آن 100 روز می باشد.

لازم به ذکر است در تمام واریته های گل لیلیوم سفید گفته شده سایز های پیاز از 10 تا بزرگتر از 20 تولید شده است که مناسب ترین آنها جهت کشت در ایران و صادرات سایز 16 تا 18 و 18 تا 20 می باشد.

من به تمام گل های لیلیوم سفید محبوب بازار ایران در این مقاله اشاره داشتم که همواره می توان با مهیا سازی شرایط گلخانه و یک دستور غذایی موفق و تولید با کیفیت گل لیلیوم سفید وارد رقابت با سایر تولید کننده های دیگر شد. همچنین به راحتی می توان بجز بحث رقابت با آنها، درآمد فوق العاده حاصل کرد. گل لیلیوم همیشه نیاز اصلی بازار ایران بوده و در دسته گل های لوکس محسوب می شود و در کنار بحث تولید تمام واریته های گفته شده لیلیوم سفید جهت صادرات به کشور های همسایه بسیار مناسب هستند.

بنده در مقاله های بعدی دیگر واریته های محبوب گل لیلیوم را از لحاظ رنگ بندی خدمت شما عزیزان ارائه خواهم کرد و در انتهای مقاله گل لیلیوم سفید امیدوارم که این مقاله مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل امتیازات: 1 میانگین امتیازات: 5]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت ارائه تجربه کاربری بهتر Cookie های شما را ذخیره می کنیم. در صورتی که مایل هستید دکمه "موافقم" را انتخاب نمایید. موافقم ادامه

Privacy & Cookies Policy