کانال یوتیوب پرشیالرن کانال یوتیوب پرشیالرن

قوانین و مقررات سایت

زمان ثبت و پیگیری سفارش

مشتریان عزیز می توانند برای خرید محصول از فروشگاه سایت پرشیالرن در 24 ساعت شبانه روز سفارش خود را در سیستم ثبت کنند. سفارشات در اولین فرصت بررسی شده و در روزهای کاری هفته (شنبه تا چهارشنبه) بین ساعات 9 تا 17 ارسال خواهند شد.

ارسال و بیمه سفارشات

سفارش های مشتریان عزیز در بازه زمانی 3 تا 24 ساعت پردازش و ارسال خواهد شد. ارسال محصول در داخل شهر تهران از طریق پیک موتوی صورت می گیرد و سفارشات دیگر شهرستان ها، از طریق پست ارسال خواهد شد.

تمامی ارسال ها بیمه هستند. به این معنی که در صورتی که محصول تحویل گرفته شده توسط مشتری عزیز حاوی ایراداتی باشد، حامل وظیفه تقبل هزینه را بر عهده دارد. تمام تلاش فروشگاه سایت پرشیالرن بر این است که تمامی محصولات با بالاتریت کیفیت به دست شما مصرف کننده عزیز برسد.

خسارات فیزیکی بسته سفارشات

مدیریت فروشگاه پرشیالرن از مشتریان عزیز تقاضا دارد در هنگان تحویل سفارش خود، خصوصا سفارش های خارج از تهران، سلامت فیزیکی بسته ی خود را بررسی نمایند و در صورت وجود ایرادات فیزیکی، مراتب را به فروشگاه پرشیالرن و حامل اطلاع دهند.

ایرادات محصولات و بازگشت سفارشات

در صورتی که محصول دریافت شده دارای ایراداتی باشد که پس از گشایش محصول مشخص شود مشتری عزیز می تواند سفارش خود را ظرف مدت 7 روز به فروشگاه پرشیالرن برگرداند.

لازم به ذکر است وجه سفارش در اولین فرصت به حساب وی بازگردانده خواهد شد.

تامین محصول

بخشی از ساخت محصولات فروشگاه پرشیالرن توسط تیم مجرب پرشیالرن و بخشی دیگر از تولید کنندگان معتبر داخلی و با کیفیت مرغوب تهیه می شود و تمامی تلاش تیم پرشیالرن بر آن است که محصولات با بالاترین کیفیت، به دست شما مشتری گرامی برسد.

جهت ارائه تجربه کاربری بهتر Cookie های شما را ذخیره می کنیم. در صورتی که مایل هستید دکمه "موافقم" را انتخاب نمایید. موافقم ادامه

Privacy & Cookies Policy